رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

ساختن تقویم 92 برای رادین

1391/12/28 13:05
نویسنده : مادر رادین
216 بازدید
اشتراک گذاری

امسال مثل هر سال دوست دارم یک یادگاری  زیبا از خانواده  خودمان به بقیه اعضاء خانواده بدهیم  . اول  یک سری تحقیقات انجام دادم  و بعد از مدتی بین کارت پستال ، تقویم و  عکس و یک هدیه کوچک تصمیم گرفتم که تقویم  ٩٢ رادین خان را بسازیم و یک تقویم رو میزی برای خودمان و دو تقویم دیواری سفارش دادیم یکی  برای خانواده مامان جون و یکی برای خانواده مامانی که بر روی دیوار نصب کنند و  هر وقت خواستند به تاریخ روز شمار نگاهی بندازند من و بابا علی و رادین گلم را ببینند مبارک باشه .

برای کلیه بچه های فامیل هم برعکس سالهای قبل که هدیه می دادیم تصمیم گرفتیم که مبلغی نقدی تقدیم کنیم  تا به سلیقه خود آن را خرج کنند  الهی مبارک باشهو به یادگار از طرف رادینم هدیه خوبی برای خودتون بخرید.

 در ضمن  دست رادین گلم درد نکنه و الهی که جیب شاهپسرم  پر پر پول باشه قربون رادین عزیز و دلبند مامان که همیشه به فکر بقیه است  .

اینم یک سری عکس از تقویم رو میزی رادین به یادگار :

 

اینم تقویم رادین عزیزم  در این عکس  تاریخ ماه بهمن نشون داده شده .

آخه ماه بهمن ماه تولد رادینمه  باز هم تولدت مبارک گلم

١٥/١١/٨٨

اینم عکس روی صفحه ماه بهمن در تقویم رادینم

در زیر چند عکس چاپ شده در ماههای دیگر تقویم رادین گذاشته شده

 

در این تقویم سعی کردم که یک طرح خوب و بهروز شده برای تصویر فورمت تقویم که انگری برد است انتخاب بشه .دوست دارم که این تقویم را برای رادینم به یادگار نگه دارم تا در اینده خوشحال بشه و بهش افتخار کنه و بدونه که چقدر برای مامان و بابا  مهم و ارزشمند است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله یاسی
6 شهریور 92 13:50
خیلی خیلی قشنگه.... خدا رو شکر برای چنین پدر و مادر مهربون و تحصیلکرده ای .... خدا رادین خوشکل رو مثل یک نعمت به ما بخشید... تو بی بهانه ترین خواسته ی م توی دنیا هستی.... خاله کلی برات برنامه داره ....