رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

روز عشق و محبت مبارک ،قصه عشق برای پسرکم

1391/12/11 12:09
نویسنده : مادر رادین
173 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

امروز ٢٦ بهمن به نام روز عشق و محبت نامیده می شه و در این روز تمام عاشق ها و انسانهای با محبت  و دوست داشتنی بهانه ای دارند برای ابراز عشق به معشوقشون البته  این دیدگاه از داستانی انگلیسی نشات گرفته که یک فرمانروا به تمام سربازان دستور جنگ می ده و به آنها اجازه ازدواج را در این دوران نمی ده و البته کشیشی به نام ولنتینو قانون فرمانروا را زیر پا می گذارد و مخفیانه دختر و پسر های جوان را که به هم عشق می ورزیدند  به عقد هم در می یاره و وقتی فرمانروا متوجه این عمل کشیش می شه دستور کشتن ولنتینو را صادر می کنه و از آن روز به بعد روز کشته شدن ولنتینو را روز ولنتاین  ، روز عشق و محبت می نامند .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

در ایران باستان روز عشق و محبت به نام سپندارمذگان از همان ابتدا وجود داشته وامروزه بیشتر ایرانیان ترجیح می دهند این روز را فرخنده بپندارند و جشن بگیرند .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

البته از دیدگاه من نفس عمل مهم است و نه چیز دیگر می خواهد ولنتاین باشد و یا سپندارمذگان یا هر اسم دیگر .موضوع اصلی ابراز عشق و محبت در تمام لحظه ها به  افرادی است که دوستشان داریم  هر کس به نوعی خاص و به گونه ای خاص که از روح و ذهنش نشات می گیرد . 

و چه بهتر که بتونیم این روز را در تمام روزهای زندگیمون پیاده کنیم با هر آنچه که در توان و قدرتمون هست بهترین را برای افراد در زندگیمون انجام دهیم .

 

واما برسیم به شب ولنتاین:       niniweblog.com

رادین به همراه مامان و بابا علی و عمه سمیرا و عمو مهدی شام به مناسبت این روز بیرون رفتیم البته آقارادین خونه مامان جون بود وقتی صبح رفتیم خونه مامان جون بعد از ظهر با ما به خونه نیامد و شب به همراه عمو مهدی و عمه سمیرا آمد خونه خوش باشی قند نبات دیگه این قدر بزرگ شدی که  مستقل از مامان و بابا شدی .الهی شکر

 niniweblog.com

فردا شب با همدیگه رفتیم پارک تنیس تا‌ آقا ناناس برای اولین بار با اسکوترش بیرون بازی کنه و همچنین به مناسبت ولنتاین شبی متفاوت برای رادین گلم باشه خوش گذشت  و رادین هم کمی اسکوتر سواری کرد .بابا علی از رادین جون فیلم و عکس گرفت .

چه قدر قشنگ اسکوتر سواری می کنی گل مامان بنازم به این استعدادت .

شب هوازیاد سرد نبود ما داخل پارک چرخی زدیم و آمدیم خونه  شب قشنگی برای رادینم بود بک بسنه پف فیل را تنهایی خوردی و فقط چند تا به مامان و بابا تعارف کردی پسر باید سخاوتمند باشه اونم با مامان و باباش گل من سنبل من عزیز منم اینقدر خسته بودی تو ماشین خوابت برد بخواب که خوش بخوابی گلکم .

 

بابا یی هر سال کادو های قشنگی به مامان میده و امسال هم مثل سال قبل ولی امسال کادوی مامان رو نقدی حساب کرده  دستت درد نکنه بابا علی خدا بهت برکت بده انشاءاله روز به روز جیبهات پر پول بشه ولی من و آقا ناناسی برای بابایی یک  تیشرت مارک از فروشگاه ورزشی داخل درختی خریدیم مبارک باشه بابا علی و قابل نداره به شادی بپوشی .

انشاءاله که هر روز ، روز شادی و نشاط و عشق و محبت باشه و همیشه در کنار هم شاد و خوشحال روزهای خوبی را پیش رو داشته باشیم الهی  آمین .

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)