رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

خوشحالی رادین برای جشن چهارشنبه سوری مراقب باش گل پسرم

1391/12/12 8:35
نویسنده : مادر رادین
191 بازدید
اشتراک گذاری

هوراخندهنیشخند

امروز جمعه 10 اسفند است و قرار بود از طرف قالیشویی بیایند و مبلهامون رو بشویند ساعت 1:30 آمدند که همزمان هم عمه سمیرا  با عمو محمد آمدند و برای ما آش آوردند بعد از یک ساعت که خواستند برند شما هم خواستی باهاشون بری و رفتی حالا مامان  و بابا رو تنها می گذاری و می ری باشه ناناسی دلم گرفت....................... ولی  باید بگم اولش مایل به رفتن نبودی و بعد آمدی و گفتی مامان اجازه می دی بابا اجازه می دی و رفتی .

رادین جان مراقب باش

البته با این سر و صدای ششتشو و نامرتبی و بهم ریختگی خونه  بهتر شد که رفتی بعد از انجام شدن کارها من و بابا شب آمدیم  خونه مامان جون و بابا هم یک سری وسایل  آتش بازی بی خطر برات برای روز چهارشنبه سوری گرفت ولی شما که مهلت ندادی و تقریبا تمامش  رو تو حیاط روشن کردیم خیلی ذوق می کردی و اجازه نمی دادی کسی به وسایل دست بزنه و خیلی هم احتیاط می کردی و فاصله را رعایت می کردی .البته من از این احتیاطت خوشم می یاد که اینقدر مراقب خودت هستی و بیگدار به آب نمی زنی آفرین گل پسرم چون این وسایل ممکن بی خطر یا کم خطر  باشه ولی به هر حال باید احتیاط کرد و فاصله رو رعایت کنی .

niniweblog.com

 هر چند سالهای پیش اصلا  از خونه بیرون نمی رفتیم چون من از این کارها خوشم نمی یاد و همیشه ته دلم یک احساس ترس از این اتش بازیها دارم ولی امسال می خوام راضی بشم و باهات کمی فشفشه و ترقه های زنبوری و پروانه ای کم خطر روشن کنم انشاء اله که خطری نداشته باشه و یک کم برای پسرم شادی آفرین باشه .چون من دیدم که این وسایل چه ها بر سر بچه ها و بزرگتر هایی که به صورت غیر قانونی و در حجم زیاد از اینها استفاده می کنند داره و باعث چه  ضررهای جانی جبران ناپذیری می شه .

خدایا خودت خطر  را از فرزندم  دور کن .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nasema
19 اسفند 91 15:22
سلام دوست عزیز اگه یک عیدی خوب باقیمت مناسب فقط 2000 هزارتومان میخوای زود بیا پیش من طراحی یه تقویم خوشگل و باکیفیت باتم مورد نظر شما زود ود بیا منتظرم










مرسی از محبتتان ولی من برای رادین تقویم درست کردم باز هم سپاس.