رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

بابا علی روز مهندس متعلق به شماست

1391/12/12 7:57
نویسنده : مادر رادین
190 بازدید
اشتراک گذاری

روز مهندس بر تمام مهندسان زحمت کش ایران زمین مبارک باشه بالاخص بابای خوبم.

بابای  مهربونم ، بابای عزیزم ، بابای زحمتکشم ، بابای خوبم ، بابای گلم ، بابای مهندسم روز مهندست  مبارک

قلبماچچشمکقهقهه

امروز ٥ اسفند روز مهندس نامگذاری شده و به همین مناسبت با آقا ناناسی تصمیم گرفتیم برای بابا علی کیک درست کنیم چون بابا علی خیلی کیک دوست داره .

بخاطر همین رفتیم خرید و  مواد اولیه کیک و شمع خریدیم و با  رادین کوچولو شروع کردیم به درست کردن کیک و آقا ناناس هم هی با خراب کاریهاش  به مامانش کمک می کرد عزیزم قربون اون خراب کاریهات برم که دو تا از شمعها را آب کردی وقتی روی کیک داغ شمع میذاری همین میشه دیگه اشکال نداره کیک با طعم شمع می خوریم کارهای آقا ناناس دیگه چه می شه کرد .

 

در ضمن امروز روز تولد خاله لیلا  هم بود برای خاله هم کیک درست کردیم و با آقا رادینم  صبح رفتیم یک کادوی ناقابل خریدیم .یک شال و یک پاپوش رو فرشی و یک جفت رومیزی قلاب بافی کار دست مامان شبنم .مبارکت باشه خاله لیلا .

روز ٥ اسفند روز متفاوتی در زندگی آقا رادین  بود و همش مشغول شمع فوت کردن بودی چه کیک بابا علی چه کیک خاله که با صوفیای گل با هم فوتش کردید اونم چندین بار .

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

اینم یک سبد پر گل تقدیم به بابا علی عزیز از طرف مامان شبنم و آقا رادین

اینم عکس آقا ناناس و بابای علی در روز مهندس :

بابا رادین رو ببوس یالا یالا یالا یالا یالا

رادین بابا رو ببوس یالا یالا یالا یالا

الهی قربون اون خندت برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)