رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

سالگرد عقد مامان و بابا مبارک و ( دعوت شدن به مهمانی )

1392/1/11 19:56
نویسنده : مادر رادین
469 بازدید
اشتراک گذاری

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

امروز پنج شنبه ٢٤ بهمن ١٣٩١ است و ما به  مهمونی عمو صفا و نداجون دعوت شدیم  من به همراه آقا رادین رفتیم و یک کادویی ناقابل برای ندا جون و عمو صفا خریدیم  و با وجود این که همان روز سالگرد  عقد من و بابا علی بود و با همه  مشغله های  عید و خونه تکانی و خرید تصمیم گرفتیم که بدون رادین به مهمانی بریم و رادین عزیزم را پیش مامان جون بگذاریم که البته مامان جون هم برای شما منقل و کباب آماده کرده بود تا حوصله ات سر نرود و با بابا هم تماس گرفت که چرا رادین را نمی بریم پیشش  ولی در لحظات آخر تصمیم من و بابا علی عوض شد و رادین را هم باخودمون بردیم آخه پسر گل من که اذیت و ازاری نداری و پسر خیلی خوبی هست و تا به حال ما را در هیچ جشن و مهمانی ناراحت نکرده  و به همین خاطر من و بابا علی دلمان نیامد که تنهایش بگذاریم .قلب

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

آقا رادین مامان خوش تیپ کرده و به همراه بابا علی و مامان شبنم رفتیم  به مهمانی ،البته عمو محمد و عمه سمیرا هم بودند و کلی هوای رادین را داشتند و مراقبش بودند  .در مهمانی به همه ما خیلی خوش گذشت والبته آقا ناناسی هم کلی با عمو صفا و من و بابا علی و عمه سمیرا رقصید و ساعت ١١ شب بود که کم کم آثار خواب در پسرکم ظاهر شد و بپشت سر هم به  مامان می گفتی ماما ن بریم خونه لالا دارم و بالاخره هم خوابیدی . خواب

از آنجایی که همیشه بالش و لحاف شما همراه ما هست بابا علی هم شما را به ماشین برد و خیلی راحت اون جا خوابیدی و چون ماشین داخل حیاط بود بابا علی هم پیشت بود و پشت هم بهت سر می زد .смайлик 

خلاصه این هم یک روز متفاوت برای سالگرد  عقد مامان و بابا بود کلی خوش گذشت و رقصیدیم و در حاطره ما نقش بست ، تا باشه از این مهمانیها و شادی ها .انشاءاله که بساط شادی و نشاط در همه خانه ها بر پا باشد الهی آمین و پسرک من هم همیشه بخندد و گل لبخند از لبهایش برچیده نشود .

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

دلنوشته های مامان شبنم در چهارمین سالگرد عقد مان :٢٤ بهمن ١٣٩١ 

سلامی به طراوت گلهای بهاری و به زیبایی شقایقهای رنگارنگ به پسر نازنین و به همسر عزیزم .

٤ سالی است که خدا این موهبت الهی را به من ارزانی داشت تا در کنار شما دو عزیز روزهای زیبا  شاد و همچنین غمگین و تلخ را بگذرانم و به خاطر این نعمت تو را سپاس  می گویم .

خداوندا در این روز عزیز  شادی و لبخند را بر لبان این دو عزیزم بنشان و غم و ناراحتی را از آنهادور بگردان و روزهای شادی را افزون و روزهای غم و تشویش را  کم و کم کن  و این قدرت را در من روز به روز افزون کن تا بتوانم همسری خوب باشم الهی آمین.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)