رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

دل رادین برف بازی می خواد ( اولین برف در سال 91 )

1391/12/19 15:59
نویسنده : مادر رادین
343 بازدید
اشتراک گذاری

رادین در حال برف بازی

رادین داره به مامان برف پرت می کنه

مادر به قربون اون نگاه معنا دارت بره

رادین در حال درست کردن ادم برفیشه

 شکلک های شباهنگ Shabahang

رادین و نگار و شیما

اینم یک عکس از رادین به همراه دوستش نگار و شیما

آدم برفی رادین کامل شده به به چه خوشگل ساختی  

اینم آدم برفی سوگل و شیما و سیما  ،  آفرین بچه ها

رایدن ژست گرفته با آدم برفیش

 

امروز  پنج شنبه ١٧ اسفند ماهه و از ابتدایی که از خواب بیدار شدیم برف از آسمان می بارید کل دیشب برف باریده بود و حدود ١٠ سانتی برف بر زمین نشسته بود  . رادین گل مامان هم وقتی از خواب بیدار شد خیلی شاد و خوشحال شد وقتی برفها را دید شروع کرد به اصرار که مامان بریم برف بازی مامان بریم برف بازی .....................

 

من حدود ٢ ، ٣ ساعتی شما رو تو خونه سرگرم کردم طبق روال هر روز اول شیر و بعد از نیم ساعت صبحانه رو خوردی و شما هم مشغول کارتون دیدن شدی ولی دست از سر مامان بر نداشتی مامان بریم برف بازی مامان بریم برف بازی برف بازی ..... .niniweblog.com

 

ماشاءاله اگه کاری رو بخوای انجام بدی آسمون به زمین بیاد زمین به اسمون بره باید انجامش بدی از این مصمم بودن در کارهایت خیلی خوشم می یاد شاید بعضی ها لجبازی بدانند اما من اراده قوی می نامم امیدوارم که در تمام کارهای مهم زندگیت همین طوری باشی گل گلابم ،امیدم، عمر زندگی مامان و بابا

حدود ساعت ١١ با هم رفتیم بیرون به بهانه خرید از سوپری خواستم که یک سری هم بیرون بزنیم و با هم برف بازی کنیم و زود برگردیم ولی داخل حیاط همه بچه هارو دیدیم و شروع به برف بازی و پرت کردن برف به همدیگر گردیم .niniweblog.com

 

 دوستات همه آمدند صوفیا ، سوگل ، شیما و سیما و نگار همه آمدند و کلی باهم بازی کردید و شروع به مسابقه دادن کردیم ، درست کردن ادم برفی .niniweblog.com

 

 حدود ٢ساعتی پایین بودیم و حسابی که خسته شدی ساعت٢ آمدیم خونه و اقا رادین بعد از خوردن ناهار خوابش گرفت و ٣ ساعتی خوابیدی خوش بخوابی گل گلاب مامان .niniweblog.com

 

 

در بالا عکسهای برف بازی کردنت را به یادگار گذاشتم تا لذتش رو ببری.

آرزو دارم که روحت به پاکی برف جاودانه باشد

 

 آرزو دارم که نقش برفاب بر بند بند وجودت ببندد

 

 آرزو دارم که چشمات به تیزی و شفافیت برف بدرخشد

 

آرزو دارم که لبانت به گرما گرم آفتاب تابیده بر برف باشد  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)