رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

تولد حضرت علی بر همه پدران و بالخص بابا علی گلم مبارک

1392/3/5 17:26
نویسنده : مادر رادین
239 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز پدر بر  پدران زحمت کش مخصوصا پدر رادین بابا علی مهربان مبارک باد

بابا علی گلم روزت مبارک ؛ آرزوی رادین سلامتی روح و جسمت است

انشاءالله که سایه پر مهرت همیشه بر سر ما باشد و اقبالت بلند باشد و خوشبختی را در کنار ما همواره احساس کنی و  در کارها همیشه موفق باشی و روز به روز  به موفقیتهای بسیاری دست بیابی و جیبهای پر پول و سلامتی همواره همراهت باشد

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

اینم یک کارت پستال زیبا از طرف رادین پسر عزیزمان تقدیم به بابا علی به مناسبت روز پدر

 

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

اینم یک مطلب جالب از طرفاحساس پسر هایی مثل رادین  برای تمام پدرها

 پدر و پسر داشتن صحبت میکردن!!
پدر دستشو ميندازه دوره گردنه پسرش ميگه پسرم من شيرم يا تو؟
پسر ميگه : من..!!
... ... ...
پدر ميگه : پسرم من شيرم يا تو؟؟!!
پسر ميگه : بازم من شيرم...
پدر عصبي مشه دستشو از رو شونه پسرش بر ميداره ميگه : من شيرم يا تو!!؟؟
پسر ميگه : بابا تو شيري...!!
پدر ميگه : چرا بار اول و دوم گفتي من حالا ميگي تو ؟؟
پسر گفت : آخه دفعه های قبلي دستت رو شونم بود فکر کردم يه کوه پشتمه اما حالا...
به سلامتي هرچي پدره

سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com

امیر المؤمنین علی(ع) فرمود:
بزرگترین و مهمترین تکلیف الهی نیکی به پدر و مادر است.

 پیامبر خدا(ص) فرمود:
هر فرزند نیکو کاری که با مهربانی به پدر و مادرش نگاه کند در مقابل هر نگاه، ثواب یک حج کامل مقبول باو داده می شود، سؤال کردند، حتی اگر روزی صد مرتبه به آنها نگاه کند؟
فرمود: آری خداوند بزرگتر و پاکتر است.

امیرالمؤمنین(ع) فرمود:
کسی که پدر و مادر خویش را غمگین سازد عاق والدین شده است. (حق آنها را رعایت نکرده است.)

 

دربالا به عنوان مادر رادین لازم دانستم نکات بسیار بسیار ارزشمندی را از بزرگان دین مطرح کنم که اندرزی باشد برای مادرانی همچون ما و کودکانی همچون رادین .آآآآآآآآآآآآآآآمین

 

 من و رادین برای روز پدر هدیه کوچکی در نظر گرفتیم  ما به همراه خاله یاسی برای خرید هدیه روز پدر به هفت حوض رفتیم و برای بابا علی یک شلوار هدیه گرفتیم که امیدوارم بابا علی خوشش بیاد هر چند زحمات بیدریغ بابا را جبران نمی کنی ولی شاید لبخند رضایتی بر لبان بابا نقش ببندد و ما را  خوشنود کند هر چند بابا علی دلش دریایی است و هیچ چشم داشتی  ندارد .

باز هم با هم فریاد می زنیم بابا علی گل روزت مبارک

سه عکس بسیار زیبا  از بابا علی گل با پسری گلابش در پارک عظیمیه در ماه زیبای اردیبهشت

آقا رادین مشغول نقاشی کردنه با مداد شمعی های جدیدش .

قربون عکس تکی پسرم برم

پسرم با لبخند قشنگش روز پدر را به بابا علی عزیزش تبریک می گه

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)