رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

مهمانی مامان شبنم

1392/2/4 19:27
نویسنده : مادر رادین
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلک های شباهنگ Shabahang- Happy Birthday: 3 

امروز ٣٠ فروردین  مهمانی مامان شبنم است  که به مناسبت تولد مامان شبنم برگزار شده است . الان چند سالی هست که دوست دارم که دوستان عزیزم را به مهمانی دعوت کنم و امسال این امر مهیا شد .تدارکات لازم را دیدم تا در این روز به همه خوش بگذره دوستان عزیزم قبول زحمت کردند و به این مهمانی آمدند .عمه سمیرا و خاله یاسی و مامان جون هم آمدند .البته جالی مامانی حسابی خالی بود که به خاطر وضعیت دایی مهدی نتوانستند تشریف بیاوردند باز هم سپاس فراوان از شما عزیزان دلم ،سربلند و پیروز باشد عزیزان گلم .

به همه ما کلی خوش گذشت و موفق شدم تا دوستان گلم را بعد از مدتها ببینم .حسابی شادی کردیم مهمانی به صرف عصرانه تدارک دیده شد  .

در این جا لازم می دانم از خانم شفیعی و مرجان جون و دختر ناز نازش  و خاله حمیده و کارین جون ، سمیرا جون و لیلا جون ، سوگل و سوفیا ، مریم جون و  دختران مهربانش شیما و سیما و ژاله عزیزم و مژگان خانم  خواهرش مینا خانم تشکر کنم  امیدوارم که به همگی خوش گذشته باشد . انشاءاله فرصتی باشد تا جبران زحمات بیدریغ این عزیزان را کنم .آمیییییییییییییییییییییییییییییین . 

شکلک های شباهنگ Shabahang- Birthday: 4

اینم یک کیک خوشمزه از طرف رادین عشق و امید مادر به ماسبت تولد  مامانش که با عشق و امید و هزاران ارزو به مادر تقدیم کرده مرسی گل گلاب مامان زنده باشی  عسلم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)