رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

29 فروردین روز عقد عمو مهدی و شیرین خانم

1392/2/10 8:46
نویسنده : مادر رادین
192 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

٢٩ فروردین روز مراسم عقد عمو مهدی و شیرین بود و تصمیم گرفتیم که همگی به این مراسم برویم رادین برای اولین بار است که به مراسم عقد یکی از نزدیکان میره و از این بابت خوشحال و خندان است .آخه مگه می شه رادین برای مراسم عقد عمو مهدی که این قدر به همدیگه التفات و محبت دارند نیاد اصلا و ابدا .......

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

مراسم در یک دفتر خانه در میدان شهدا بود و بعد از انجام مراسم  عقد همگی به خانه مامان جون رفتیم و چون رادین  خوابیده بود و خاله یاسی هم در منزل ما تنها بود به خانه برگشتیم و حدود ساعت ٩ به خونه خاله بابا یعنی مامان شیرین جون رفتیم که به صرف شام دعوت شده بودیم  .

رادین عزیزم کلی رقصیدی و شادی کردی و یک روز متفاوت را تجربه کردی انشاءالله که مراسم باشکوهی برای گل گلاب مامان باشه  این آرزوی مامان و بابا علی  است .

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

آرزوی رادین خوشبختی و سعادتمندی عمو مهدی و خانمش است و امیدواریم که سایه محبت  و  شادی بر کلبه عشقشان سایه بیافکند و خوشبخت  باشند .

 

اینم عکسسسسسسسسسسسسسسسس رادین با قندهای سفره عقد که در گوشهاش اویزون کرده بگردم عزیزززززززززززم به دورت شب و روز

Forever with you 

 مامان شبنم و بابا علی برای این دو زوج جوان آرزوی سربلندی و سعاتمندی می کنند و امیدواریم که در زر سایه پروردگار زندگی سالم و بدون دغدغه ای را تجربه کنند و   همگی ما شاهد پشرفت روز افزون این عزیزان باشیم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)