رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

چهارمین عید رادین گل مامان

1392/1/18 0:14
نویسنده : مادر رادین
519 بازدید
اشتراک گذاری

چهارمین بهار زندگانیت مبارک باشه گل مادر

عمرم ، امیدم،زندگیم ، هستیم

دیدن شکوفاهای بهاری برتو تهنیت

عمرت بلند و سلامتی هدیه الهی همراه تو باد

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

حلول سال ١٣٩٢ بر شما رادین گلم مبارک باشه ، ٤ سال از عمرت را در کنار ما  گذراندی و شادی و صمیمیت را به خانه ما ارزانی داشتی .امیدم ، ای ستاره بلندم از این که در کنار ما هستی بینهایت خدا را شاکرم.

 امیدورام بتوانم قدر دان این نعمت و موهبت الهی باشم .در این جا لازم می دانم از پسر نازنینم به خاطر بد خلقی ها و بد اخلاقیهایم در سالی که گذشت عذر خواهی کنم . از این که خواسته  ونا خواسته اسباب ناراحتی فرزندم را فراهم کردم پوزش میخواهم .

دوست دارم همیشه ازمن خاطره ای خوش در یادت بماند و بعد از مرگم مرا مادری دلسوز و مهربان بدانی و به نیکی از من یاد کنی .

از خداوند برای تربیت فرزندم مدد می خواهم تا سالهای آتی بتوانم بهترین ها را در رشد و شکوفایی پسرم انجام دهم .

وقتی بر سر سفره هفت سین نشستیم و در انتظار تحویل سال نو بودم من و بابا علی آرزو کردیم که بتوانیم  برنامه های  فرهنگی مناسبی برای پسرم بچینم تا روزهای سال ٩٢ را به یادگیری بگذرد ، نقشه های زیادی از ذهنم گذشت انشاءاله که بتوانم چند تایی از آنها را پیاده کنم .

مادر برای پسر آرزو های  زیادی داره که یکی یکی باید آنها با مدد پروردگار بر آورده شود البته نه آرزو بهتر است بگویم برنامه.

دوست دارم رادین در سال ٩٢ به کلاس زبان و ورزش ، موسیقی و شطرنج  فرستاده شود تا شرایط به چه نحوی باشد و کدام یک از این برنامه ها برای عزیزم زودتر مهیا شود .

اینم عکس رادین در کنار هفت سین ٩٢ : زنده باشی گل مادر

 اینم عکس رادین و بابا علی و سفره هفت سین در عید 92

رادین خوش تیپ کرده به همراه بابا علی نشسته تا عکس تحویل سال بگیره بعدش قراره بریم خونه مامان جون  تا سال نو را تبریک بگیم و بعد بریم چند جایی عید دیدنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)