رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

ورود رادین به باغ زندگی

1391/11/1 12:09
نویسنده : مادر رادین
198 بازدید
اشتراک گذاری

به نام  آن یگانه بی همتایی که این هدیه الهی را به من ارزانی داشتی . پسرم  در یک روز زمستانی در تاریخ 15 بهمن سال 1388 در ساعت 8:10 در بیمارستان پارسیان متولد شد .عزیزم ورودت را به این دنیا خوش آمد میگم .امیدوارم که بتونم مامان خوبی برات باشم و تمام سعیم را برای رشد وشکوفاییت میکنم .

اسم خانم دکتر رادین سرکار خانم دکتر بیدگلی بود و چه دکترنازنینی بود.

گروه خونی رادین مثل مامانش A مثبت وای عزیزم چه تفاهمی , قدش 51 سانت , دور سرش 5/36 سانت و دور سینش هم 32 سانت بود.

در بیمارستان واکسن های هپاتیت ، ب ث ژ و پولیو را بهش زدند بگردم مادر

روز جمعه ساعت 2:50 از بیمارستان به همراهی بابا علی و مامانی و خا.له یاسی مرخص شدیم و در این جا لازم میدونم از کسانی که مرا در این دوران سخت همراهی کردند چه از نظر جسمی و چه از نظر فکری تشکر کنم بالاخص همسرم و مامانی . مرسی مامانی که تمام زحمت بیمارستان بر روی دوش تو بود دوستتون دارم.

بار الهی به من قدرت لازم وکافی در بزرگ کردن عزیزم بده و درایتی عطا فرما که با کمک تو بتوانم این امانت را سالم و پاک پرورش دهم .

تویی تنها یار و یاور من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)