رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

رادین پنج ماهه شده

1391/11/1 15:57
نویسنده : مادر رادین
201 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ :١٥ تیر

قد:٦٣  سانت

وزن :٧ کیلو و ٣٠٠ گرم

عشق مادر در این ماه بیشتر به روی شکم می خوابی و کم کم زمانهای به روی شکم خوابیدنت بهتر و ببیشتر می شه چشمکولی وقتی به روی شکمت می خوابی بعد از ١٠ دقیقه وضعیتت رو عو ض می کنم چون  از نظر پزشکی نوزادان بهتره بر روی پهلوی راست و چپ بخوابند و احتمال سکته در نوزادانی که بر روی شکم می خوابند زیاد تر می باشد به همین خاطر خیلی مراقب خوابیدنت بودم  و وقتی خواب هستی می آم و دائم بهت سر می زدم  .قلب

توی این ماه کار بامزه ای می کنی و اون خوردن انگشت شصت پات هستش  فرشتهمن و بابا هم از این فرصت استفاده کردیم و عکسهای زیادی ازت گرفتیم .

 رادین در حال خوردن پا البته با کفش

آخه پسر مگه  شیر گیرت نمی یاد پا می خوری اونم با کفش  ، شکمووووووووووووووووووووووووووو

 

رادین در حال لثه خاراندن

 

رادین با آقا جیلی بازی می کنه

 

رادین اقا جیلی را می خواد بگیره بپا پسرم آقا جیلی یه شیرهااااااااااااا

 رادین در این ماه هر شئی که در کنارش باشه به سمت خودش می کشه  و کم کم آثار بازیگوشی داره نمایان می شه .نحوه شیر خوردنت هم با قر قر زدن شده و وقتی داری شیر می خوری کم کم عرق می کنی ببببببمممممممممممیییییییرررررررررررررررممممممممممممممم که پسرم عرق می کنه .اوه

در این ماه خیلی علاقه به خوردن غذا از خودت نشان می دی و اگه بهت خیار بدیم به لثه هات می کشی و لیس می زنی .

در این ماه خیلی دوست داری بریم بیرون چون هوا هم خیلی خوب شده آخه فصل خرداد شده  کم کم بعد از ظهرها با هم  با کالسکه می ریم بیرون ولی تمایل زیادی به بقل کردن از خودت نشان می دی .

در این ماه به خونه عمو صفا رفتیم . یک شام هم منزل علی پسرخاله مامان  دعوت شدیم  . یک شب با بابا علی رفتیم بام کرج و هر 2 ،3 شب در میان هم میریم پارک عظیمیه و پارک چمران عالیییییییییییییییییییییییه چون دیگه تنها نمی ریم با پسر نازنینمون همه جا  میریم هم من و هم بابا علی خیلی خیلی خوشحالیم که تو به دنیا امدی و به زندگیمون نور و امید دادی .

کلبه عشقمان نورانیییییییییییییییییییییییییییییی باد

 

در این ماه هنوز صداهای خ خ خخخخخخخخخخخخخخخ و ق ق قققققققققققققققققق تکرار می کنی و به خاطر درد لثه هات قر قر می زنی 

اللهی که دندانهایت بدون درد و  ناراحتی در بیایند .

دوووووووووووووووووووووووووورت بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگردم  امیدم .

راستی خیلی خوب می خوابی تقریبا ساعت 7 صبح از خواب پا می شی و حدود ساعت 11 صبح دوباره می خوابی و دو ساعتی را خیلی خوب در ارامشی و من هم خونه را برات آرام  نگه میدارم ولی  صدای ضعیف تلوزیون همراهیت می کنه  در این زمان به کارهای  خونه میرسم و والبته هکارهای آقا رادین بعد از ظهر ها هم ساعت 5 ، 6 هم دو ساعت می خوابی و شبها حدود 11 شب به خواب شبانه می ری . مرسی گل مامان که همه چیزت عالیه هم خوب می خوابی و هم خوب شیر می خوری .مرسی که من رو نه در شیر خوردن و نه در خوابیدنت اذیت نکردی .

 

خبر خوش

در این جا لازم میدونم بگم که در این ماه گریه هایی که از دل درد و نفخ معده داری کم و کم تر شده وکاملا داره قطع می شهو  این مسئله  به من آرامش روحی و جسمی زیادی داده .

اللهی که هیچ وقت ناراحتیت را نبینیم و همیشه چون نسیم بهاری بر بال فرشتگان درگاه اللهی در آرامش باشی این آرزوی قلبی من و بابا علی است .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)