رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

تجربه ای جدید در سفر به شیراز, اصفهان و کاشان برای تک ستاره زندگیم رادین

1392/3/15 20:21
نویسنده : مادر رادین
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

قلبخوشا شیراز و وصف بی مثالشقلب

سلاممممممممممممممممی به زیبایی شیراز به پسر زیبای مادر و پدر

روز ١٠ خرداد تصمیم گرفتیم که به همراه عده ای سفری به شیراز و اصفهان داشته باشیم .هرچند برای من ، مامان رادین  برای بار اول نبود چون ٥ سال پیش به همراه ٣ تا از همکارانم برای مراسم عروسی یکی از دوستانمون سفری به شیراز کردیم و در طی سه روزی که انجا بودیم تقریبا تمام جاهای دیدنی شیراز را سیاحت کردیم  خیلی خیلی خوش گذشت .

شیراز جاهای دیدنی زیادی داره بالخص تخت جمشید و پاسارگاد ، حافظیه ، سعدیه ، باغ ارم ، نارنجستان ، بازار وکیل ،‌حمام وکیل ،‌خانه زینت الملوک و ...............

در این سفر به همراه بابا علی و مامان شبنم و رادین گلم  راهی سفر شدیم ، در این سفر دوست بابا علی  به همراه خانم و دوفرزند گلشون مارا همراهی کردند همچنین آقا جون ، مامان جون و عمه سمیرا و عمو مهدی به همراه شیرین جون هم همسفر ما بودند .

ما روز ١٤ خرداد ساعت ٣ صبح حرکت کردیم و حدود ظهر به اصفهان رسیدیم و چند ساعتی را در اصفهان بودیم و از سی و سه پل  دیدن کردیم و بعد از کمی استراحت  در کنار پارک کنار سی و سه پل وخوردن میوه و تنقلات و ...و خیس کردن پاهامون در رودخانه و گرفتن عکس به سمت شیراز حرکت کردیم و دو شبی را در شیراز بودیم  و البته باید متذکر شوم وقتی به همراه عده ای راهی سفر می شوی ناخداگاه از سرعت عملت کم می شه و ما تنها تونستیم از سعدیه و تخت جمشید دیدن کنیم و با ذیغ وقت به سمت کاشان حرکت کردیم و از باغ فین کاشان و حمام فین  هم دیدن کردیم .هوا در شیراز مطبوع بود ولی حواشی ظهر هوا گرم می شد .

در راه بازگشت از باغ فین کاشان دیدن کردیم و کلی آنجا خوش گذشت و ناهار را در یکی از رستورانهای خوش آب و هوای کاشان خوردیم و کمی استراحت کردیم و به سمت تهران راه افتادیم .

روزهای خوبی بود و این سفر اولین سفر پسرم رادین به شیراز و اصفهان  و کاشان بود هرچند دوست داشتم که بیشتر به پسرم خوش بگذره ولی شرایط مهیا نشد شرمنده ام گل مادر .انشاءاله در سفر بعدی که بریم بیشتر و بهتر بهت خوش می گذره .

این سفر برای رادین  و البته من و بابا علی اولین سفری  بود که به همراه مامان جون و آقا جون و بقیه همسفر شده بودیم .مامان جون در ماشین  همراه ما بود چون ماشین ما برای مامان جون راحت تر بود .

در این  سفر رادین خیلی شیطنت و بازیگوشی کرد  کلی در سفر در ماشین خوشحال بودیم و با مامان جون بازی می کرد و شیرین زبانی میکردی .

درضمن مرسی از بابا علی برای تمام زحمات بیدریغش در این سفر امیدوارم که همیشه لبانت خندان و دعای ما بدرغه راحت باشد .اینم یک شلیک قلبی از رادین گل گلاب به باباجونی که پر از احساس و محبته

  اینم چند عکس زیبا ازپسرک عزیزم

 در طی این سفر

 

رادین شیرینم  در تخت جمشید

رادین در تمام مسیر بیوقفه مامان را سوال پیچ کرد که این جا کجاست ؟ چرا اینجوریه ؟ اینها چیند ؟ و مامان هم مجبور به گفتن داستان پادشاه بد و خوب شد تا کمی از ابهامات ذهنی رادین بر طرف بشه .

 رادین به همراه بابا علی در کنار سی و سه پل اصفهان

عکس رادین گل و اقا حامددر شاه چراغ شیراز 

اولین باری که عسل مامان سوار اسب شده در این سفر در تخت جمشید است خوش باشی عزیزم

دوست دارم وقتی رادینم  بزرگ شد براش یک اسب زیبا بخرم تا هر جا دلش می خواهد بتازد و با اسبش بهترین لذتها را ببرد

 

 آقا رادین به همراه آقا جون و مامانش

رادین قشنگم و مامان و عمه سمیرا روی ٣٣ پل

رادین و مامان و مامان جون در تخت جمشید

رادینم مهربونم  و مامان و بابا علی در باغ زیبای فین کاشان

مادر به قربون لبخند شیرینت بره عزیزک  سه ساله ام

نمایی زیبا از باغ فین کاشان

محل به شهادت رسیدن امیر کبیر در حمام فین  با مجسمه هایی ساخته شده

پسر  قشنگم پاهاش رو توی اب کرده تا خنک بشه

باغ فین کاشان

رادین خان و دوست مهربونش حامد دست در دست هم

رادین سوار بر درشکه برای گردش به دور باغ فین به همراه مامانی و عمه سمیرای عزیز

رادین در اصفهان موفق به گردش با درشکه نشد چون دیر رسیدیم  وتمام اسبها و درشکه ها را به اسطبلهاشون برده بودند و از این بابت خیلی ناراحت بودم که چرا نتونستم پسرم را سوار درشکه کنم ولی در کاشان این امر مهیا شد و کلی به رادین مامان خوش گذشت .

الهی به دورت بگردم شب و روز

الهی بمانی سربلندو پیروز

الهی ببینم قامتت بلندت

شده چون سرو بلند وباشکوه  

 

دلنوشته های مامان شبنم برای  شاه  شاهانم رادین سربلندم :

رادین عزیزم این سفر اولین سفر شما نبوده و بلاشک هم نخواهد بود من و بابا علی به همراه هدیه گل زندگیم زیاد مسافرت و گردش های یک روزه و چند روزه رفته ایم و هر کدام از آنها به نوعی تجربه ای جدید برای همگی ما بخصوص رادین عزیزم بوده است .

سفر های بسیار است که مرد را میسازد .

 من هم به عنوان مادر رادین سعی می کنی که شما را با همه نوع تجربه  خوب و مفید در زندگیت اشنایت کند هر چند شاید خودم فرصت تجربه های آنها را در دوران طفولیت نداشتم ولی تمام تلاش خود را برای فراهم کردن آنها  میکنم تا شما بتوانی از تمامی آنها نکات مفید در زندگی را فرا بگیری.

سفر سرشار از تجربه های  شاد و مفید و شاید خدای ناکرده ناگوار و تلخ است از خوشی ها برای شاد بودن و در لحظه زندگی کردن سود ببر و  خدای نکرده از تلخی ها و ناملایمات آموزش بگیر و در سفر های بعدی آنها را به شادی تبدیل کن .

روحیه مبارزه با سختی و شرایط نا مناسب را در خود پرورش بده و از آنها برای تعالی فکری خود استفاده کن .

از فرشته زندگیم می خواهم  در سفرها گل لبخند را از لبانت بر نچینی و شادی را به قلبها هدیه کن تا هم  خود و هم دیگران از سفر خود لذت ببرند .الهی به امید  روزهایی که شاهد به تحقق رسیدن این جملاتم نه به عنوان نصیحت بلکه به عنوان دلنوشته باشم .

می بوسمت عزیز مادر ،می بویمت گل مادر،تو جاودانه ترینی زیبایم،تو بهترینی هستی مادر .

مرا تنها مگذار به من امید زندگی بده  با شیطنتهایت بابازی کردنت و سوالهای مکرری که از روی کنجکاوی می کنی . 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)