رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

شیرین بازیهای رادین در 3 سالگی

1391/11/23 18:52
نویسنده : مادر رادین
190 بازدید
اشتراک گذاری

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

امروز ١٣ بهمن است و ٢ روز دیگه رادینم ٣ سالش تمام  می شه در این مطلبی که می خواهم به یادگار برای پسرم بنویسم سعی می کنم تا جایی که به خاطر می آورم کارها و رفتارهای دلنشین و بامزه ای که در یک سال گذشته از رادین سر زده را  به رشته تحریر در بیاورم تا بعدها با خواندن آنها بتونه گذری بر خاطره ها بیاندازد و شادی و خنده بر لبانش بنشیند .

امروز رادین یک سری به کشوی  مامانش زده و یکی از لاک های من رو بر داشته  هر چند من در خانه خیلی حواسم به رادین هست و یک لحظه هم نمی گذارم دور از نگاه من باشه بهر حال این خصلت بچه ها هست که سراغ چیزهای جدید و نو می روند و از آن جا که رادین گل مامان علاقه خاصی به وسایل آرایشی داره هرزگاهی به سراغ اونها می ره و  صورت و و دستهاش را با سایه ها رنگ به رنگ می کنه .امروز هم بعد از این که چند بار لاک ها را ازش گرفتم و درهاشون را محکم کردم  باز هم یکی را باز کرده و شروع کرده  به لاک زدن موهای بابا علی که خوابیده بود تا من متوجه  شدم چند دقیقه طول کشید که حسابی موهای باباش رو  مشی کرده بود و  یک ربعی طول کشید تا تونستیم همش رو پاک کن ای پسر ناقلای مامان .خنده

بقول بابا علی :

آخه ناناس آخه پسر مهربون محبتت را قربون این چه  کاریه گل گلاب قربون اون انگشتهای هنرمندت برم , نقش آفریدی اون هم کوبیسم .

رادین در کارهای خونه خیلی به مامانش کمک می کنه و علاقه خاصی به ظرف شستن داره البته چه عرض کنم که اگر نشوره مامان هم زودتر کارهاش تموم می شه و هم  کمتر خودش رو خیس می کنه .البته  خونه مادر بزرگهاش هم از این شیرین کاریها می کنه به قول خودش دارم :

کمک می کنم ببین چه قدر تمیز می شورم  ببین زود تموم بشه بریم بازی

اینم عکس پسری حین ظرف شویی  .

همیشه لبت خندان گل من

الهی قربون اون زبون بچگونت برم  که این قدر شیرین زبونی قند و عسل مامان  

  در همه جا هم اماده کمک هستی میخواد خونه خودمون باشه یا مامانی و یا مامان جون فرق نمی کنه .

رادین گل مامان مسئولیت آب دادن به گلهای خونمون را هم بر عهده داره و هر روز دوست داره به گلها آب بده اما هرزگاهی هم شیطونیش گل می کنه و پرپرشون هم می کنه و هر وقت از کنارشون رد می شه یک ضربه جانانه بهشون می زنه آخه پسرم گناه دارند  ببوسشون ، نازشون کن  .

niniweblog.com

البته برای دلخوش کردن دل مامانش بعضی وقتها نازشون می کنی بوسشون می کنی دورت بگردم  عزیز دل من با این محببت .

علاقه رادین به آب پاشی از خونه مامان جون از 2 سالگی  شروع شد  و وقتی مامان جون با آب پاش به گلها یش  آب می داد رادین هم کم کم شروع به دست گرفتن آب پاش کرد و هنوز که هنوزه  علاقه خاصی با آب پاش داره و همه جا را آب یاری می کنه از دیوار گرفته تا میز و .... و بعدش دستمال به دست همه را پاک می کنه البته چه پاک کردنی . می خواهی به مامان کمک کنی در و دیوار و مبلها را تمیز بکنی که ای وای هی کار مامان زیاد می شه هی مامان زو تو  زحمت می اندازی  تا باشه از این زحمتها .

هرزگاهی رادین خان و دوستش صوفیا به قول خودش عسلی  که همبازی می شن شروع می کنند به کاغذ و دستمال خرد کردن و توی کاسه های رنگ برنگ ریختن و هی با قاشق هم می زنند و به قول خودشون دارند غذا درست می کنند و همه جای خونه کاغذ و دستمال کاغذی می ریزند,غذا درست می کنم مامان برات بریزم  .niniweblog.com

 

غذا می فروشیم غذا می فروشیم . چی می خوری مامان ؟ بفرمایید رستوران ما , غذا آماده است بفرمایید بفرمایید .مگه می خواهی رستوران  راه بندازیniniweblog.com

 

در خمیر بازی هم هی با سیخای چوبی کباب درست می کنی و همه جا رو تقریبا با خمیر چرب می کنی و کار مامان چند برابر و باز هم برای مامان کباب سیخ می زنی ای بنازم به این بازی کردنت .

کبابی آی کبابی کباب چند می فروشی ؟ قربون سیخ زدن کبابت برم

 

رادین  گل گلدون مادر

رادین شب مهتاب مادر

رادین وجود ناب مادر

رادین نسیم پاک مادر

بعلاوه در کشیدن جاروبرقی و بخار شوی زدن هم نقش اصلی را ناناسی اجرا می کنه نسوزونی خودت را مامان، مراقب دست و پات باش.niniweblog.com

  البته مامان هم بهت اجازه میدم که همه چیزها را امتحان کنی و بتونی در هر چیزی که علاقه نشون می دی تجربه کسب کنی تا  کنجکاویت بر طرف بشه , آخه این عقیده مامان شبنمه که همه کارها را تجربه کنی تا علاقه و حس کنجکاویت لبریز و لبریز تر نشه و بتونی خودت رو تخلیه کنی همه به مامان می گن چقدر حوصله داری چه قدر انعطاف داری ولی آخه اگه بدونند تو چه بچه باشعور و مهربونی هستی هیچ وقت این حرفها را نمی زنند  .

 هوراشامپو در انواع و اقسام مختلف با عروسک های متنوع  از علایق دیگه رادین گلمه  . بعضی روزها هوس می کنی  تمام شامپوها را از حمام بیاری بیرون و شروع به باز کردن درهاشون و به طبع آن روی مبل و فرش و زمین هم بریزی آخه من با این پسر خراب کارم چه بکنم .زبان

رادین من در سن سه سالگی توانایی روشن و خاموش کردن و رفتن در فایلهای موزیک و عکس و برنامه نقاشی را داره البته این کارها را از ٢ سالگی انجام می داد ولی حالا کاملا مسلط شده و می تونه کارهایی مثل کوچک کردن عکس و رفتن توی فیس بوکش و نقاشی کردن و رنگ آمیزی و پاک کردن و خلاصه خیلی از مهارتها را یادگرفته آفرین به هوش خوبت پسرم  .

 این موارد خلاصه ای از چندین شیرین کاریها و بازی گوشی های ناناس مامان هستش باشد در یادها به ثبت برسد .

سعی مامان بر اینه که تا انجا که در توان و در محدودیت زمانی هست خاطراتی را برای پسرم به یادگار بگذارم تا با مروری بر انها در آینده ای نه چندان دور سفری به دوران کودکی داشته باشی و در اعماق وجودت لذت و شادمانی غوطه ور بشه الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  امین با توکل بر خدا .

شب از نیمه گذشته است و تیک تیک ساعت قدمهای خواب را فریاد می زنند

در دلم غوغاست اما خاموشم  ,  آسوده

بیاسای طفلکم , دیدن چشمان معصومت در خواب آرامش قلبی من است

دوستت دارم بمان با من برای همیشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)