رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

هیجان های گل پسرم برای تولد سه سالگی

1391/11/14 9:34
نویسنده : مادر رادین
181 بازدید
اشتراک گذاری

رادین به روزهای پایان دو سالگیش نزدیک و نزدیک تر میشه و این روزها همراه با هیجان و شوق تولد برای پسرم شادی آفرین تر است .

رادین خوشحاله سی تولد ،رادین میرقصه سی تولد،رادین میخونه  تولد تولد تولدم مبارک پسر قشنگم مبارکه مبارک

الهی صد ساله بشی گل پسر

ما تقریبا بعد از ١٥  دی با همدیگر رفتیم و خریدهای تولد را انجام دادیم آخه رادین جونم امسال بیشتر از هر سالی جشن تولد و مهمانی و کیک تولد و شمع و بادکنک بازی را احساس می کنه آخه پسرم امسال آقا شده  بزرگ شده .

 از بین سه نمونه کیکی یکی از کیکها را به سلیقه گل پسر انتخاب کردیم  آخه رادینم هر روز می پرسه مامان بریم کیک بخریم و من هم در جواب می گم زوده عزیزم باشه میریم میریم بگذار روز تولدت نزدیک بشه .

وقتی رفتیم تهران به خرید رفتیم و تا آنجا که میشد آقا رادین را می بردم تا  در انتخابها به مامانش کمک کنه قربون اون سلیقه خوبت بشم مادر .قلب

بعد از خرید تمام لوازم را به مامانی و باباسی و بقیه نشان دادی و لباست را پوشیدی و چند ساعتی باهاش بازی کردی و وقتی آمدیم خونه خودمون به دوستت صوفیا و خاله لیلا نشان دادی .چند روزی تمام لوازم را  می آوردی و دور تا دور خونه پهن می کردی  و امروز  که ١٠ بهمن هستش مامان تصمیم گرفت خونه را با کمک آقا ناناسی  برای تولدت تزئین کنیم قربون اون انگشتات که سوزن و کاغذ را به مامان می دی .قهقههرادین جووووووووووووووووووووووووووووونم خوشحاله همیشه خوشحال باشی گلم .

هنوز لباست را سایز نکردم یعنی وقت نکردم ان شاءاله در طی یکی دو روز آینده این کار را انجام بدم و یک سری خرید جزئی هم داریم که دوست دارم با گل پسرم انجامش بدیم آخه تولد مال خودت پسری باید کمک کنی .ماچقلببای بای  تا روز تولد

 نیوفتی اسپایدرمن مراقب باش 

 اینم عکس اسپایدرمن مامان در حال بالا رفتن می خواد به مامانش کمک کن عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)