رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

یک نگرانی دیگه برای مامان

1391/11/14 9:18
نویسنده : مادر رادین
150 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام پیشی ملوس مامانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

06~11.jpg

سلام عشق مادر عزیز دل مادر الان که دارم این قسمت از وب لاگ را برات می نویسم شما 2 سال و 11 ماو 12 روزه هستی هورا

قبلا هم گفتم که من این وب لاگ را دیر برات باز کردم خجالتولی از آنجایی که خاطراتت را در دفتر خطراتت ثبت می کردم باز نویسی آنها چندان دشوار نیست فقط وقت گیره که آن هم برای من که درباره عشقمم می نویسم مثل آب خوردن ماچمیشه به قول انگلیسیها

 IT IS  A PIECE OF CAKE

چند وقتیه که نگرانی جدیدی اضافه شده گریهو اینکه مدتی هست پوست لبهات رو میکنی همه راهکارهایی که فکرش را کردم که مناسب باشه به کار بردم ولی تاثیر چندانی نداشت نه اینکه بی تاثیر باشه  ولی راضیم نکرده از مامانهای وب لاگ هم پرسیدم چیزی دستگیرم نشد روزی چند بار با ویتامین آ چرب می شن مخصوصا که تمام بدنت را موقع خواب چه بعد از ظهر ها و چه شبها چرب می کنم و این عادتی که 3 ساله انجامش می دم تا هم پوست تنت خشک نشه و هم بدنت رو ماساژ بدم  در ضمن برات چرب لب گرفتم که روزی چند بار با تشویق به لبهات میزنی  بعضی اوقات هم بهت اخم می کنم و خیلی جدی برخورد می کنم تا شاید این عادت کم و کم تر بشه  ولی چند روزی که به امید خدا کمتر به لبهات توجه می کنی من هم تا جایی که ممکنه حواست را با چیزههای مختلف پرت می کنم که به امید خدا از یادت بره آخه یک عادتی که در کودکان هست اینه که مدتی به یک مسئله گیر می  دهند  ولی کمکم با صبر و حوصله از یادشون میره .

niniweblog.com

دوستت دارم دردانه مادر ،دوستت دارم گل یاس مادر

دوستت دارم عزیز دل پدر ،دوستت دارم امید آینده زندگی

 

خدایا کمک کن که این عادت از پسرم دور بشه دور و دور تر .

 به یاد داشته باشید :

 برای هر دقیقه که عصبانی و ناراحت هستید ، شما شصت ثانیه خوشحالی را از دست می دهید ...

 - امرسون

  

“For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.”

 Ralph Waldo Emerson

 

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)