رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

مارکوپولوی مسافر شمال

1392/5/2 14:34
نویسنده : مادر رادین
172 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم سفر اما  متفاوت با دیگر سفرها با افرادی مهربان و خوش سفر وکسب تجربه ای جدید

روز چهارشنبه ٢٦ تیر ساعت ١صبح به  همراه خانواده دوست عزیزمان عمو خالق  راهی سفر شمال شدیم . ما از خانواده عمو خالق دعوت کردیم به عنوان مهمان تشریف بیاورند و با ما همسفر شوند تا روز جمعه آنجا بودیم و سعی کردیم تا به مهمانهای جدیدمان خوش بگذرد .

در طی  ٢ روزی که آن جا بودیم دوستانمان را به دریای انزلی بردیم و کلی شنا کردیم در روز دوم به ماسوله رفتیم و از روستای زیبای ماسوله دیدن کردیم برای خانواده عمو خالق خیلی جالب بود چون اولین بار بود به ماسوله می آمدند و بعد از ظهر هم به ییلاقات ماسال رفتیم البته رادین  گل مامان در ماسال از شدت خستگی خوابش برد و بعد از باز گشت شب هنگام حدود ساعت ١١ شب راهی کرج شدیم .

در این سفر رادین با حامد جون که چقدر پسر ماه و نازنینی است حسابی سرگرم بود و در کنار ساحل حسابی شنا کردند و با اسباب بازیهایی که رادین از خونه با خودش آورده بود بازی کردند ، کلی شن بازی  کردند و حسابی با بابا علی توی آب شنا کردی .

حامد جون پسر خیلی آرومیه و خیلی هوای رادین را داره و همه جا مراقب رادین بود و البته رادین هم دوستش را خیلی خیلی دوست داره و هر وقت می خواهیم پارک و یک مکان تفریحی بریم به من می گه مامان زنگ بزن حامد اینها هم با ما بیایند .

عکسهای رادین در این سفر به همراه دوست مهربونش حامد جووووووووووووووووووووووووووووووون در کنار ساحل دریا در جای همیشگیمون .

 

خانواده عمو خالق بسیار بسیار محترم و مهربانند و در این چندین سفری که با همدیگر همسفر بودیم خیلی خیلی به ما خوش گذشته و  امیدوارم این دوستیمان همیشه بر قرار باشد البته هم خود عمو خالق هم خانومشون بسیار مهربان و شایسته و محترم هستند و بسیار فرزندان لایقی دارند من جمله حدیثه خانم و اقا حامد ٦ ساله که همبازی بسیار خوبی در سفر ها برای رادینه .

اینم عکسهای رادین با بابا علی در روستای زیبای ماسوله

 

رادین به همراه بابا علی در زیر ابشار ماسوله

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)