رادین میرزاییرادین میرزایی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رادین گل بی همتای زندگی

تلاش رادین برای بهبود حالش

1392/10/1 9:33
نویسنده : مادر رادین
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلامی به پاکی دلهای جوانمردان ایران زمین  به  پسر جوانمردم همینطور که از اسمش مشخص است رادین یعنی جوانمرد و انسان بزرگ  و فرهیخته .

پسرم عزیزم بعد از یک دوره طولانی بیماری با تلاش و همت خود عزیزم رادین بی همتا و مامان شبنم بهبود پیدا کرد .

هر چند که خوردن غداهای رژیمی حتی برای ما ادم بزرگها وقتی بیمار هستیم سخته و برای کودکان دلبندمان صد برابر سخت تر است ولی با هر روشی که می شد رادین به خوردن انواع سوپها ، فیرینی ها ، شیر برنج ها  و غداهای پختنی راضی می شد و حتی چند قاشقی از هر کدام رو تست می کرد برای ما شادی آور و رضایت بخش بود .

قابل توجه :

فدای پسر نازنینم برم  که حتی حرفهای دکتر را درباره دوری کردن  از  انواع اسپری و عطر را در هر خونه ای که می ریم هنوزم که هنوزه و 1 هفته ای از بهبودش گدشته  یاد اوری می کنه : مامان برام ضرر داره مگه دکتر نگفته ....

اینم از مراسم اب پرتقال گیری رادین جون:

الهی دورت بگردم شب و روز که با این حالت پات رو کردی تو یک کفش و اصرار پشت اصرار که مامان میخوام برای خودم اب میوه بگیرم قربون اون دستهای کوچولوت بشه مادر . 

̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*

الهی که همیشه مثل گل باشی سرزنده ،زیبا و پاک، سربلند و بالنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله یاسی رادین
8 بهمن 92 12:19
خاله فدات شه ....که همه کارا رو دوست داری امتحان کنی... دوست دارم ...خیلی